دوره های آموزشی آریو

دوره های آموزش شرکت #آریوسلامت در حوزه #دندانپزشکی_دیجیتال و آموزش های #کد_کم به صورت هفتگی در دو قالب خصوصی و نیمه خصوصی داخل شرکت برگزار می گردد. در دوره های خصوصی و نیمه خصوصی داخل شرکت به دلیل اثربخشی بهتر دوره ها و راحتی کارآموزان، تعداد نفرات از حداکثر 6 نفر بیشتر نخواهد بود.

از مزایای بالای این دوره ها پرکتیکال بودن دوره می باشد بطوری که هر کارآموز دارای یک لپ تاپ به همراه آخرین ورژن نرم افزار مربوطه و فایل های تمرینی جهت هندزآن بعد از توضیحات و دموستریشن استاد خواهد بود. همچنین بعد از پایان هر دوره، جهت پیگیری و پاسخ به سوالات کارآموزان، گروه واتساپی مخصوص همان دوره با همان اعضا تشکیل تا به سوالات و مشکلات آتی پاسخ داده شود ( حتی چندین ماه پس از دوره ها)

لازم به ذکر است درصورت نیاز کلینیک و یا لابراتوار برای برگزاری دوره در محل کارآموز، این شرایط نیز حتی در شهرستان ها فراهم می باشد. ( هزینه های مربوط به این دوره ها متفاوت خواهد بود) در مجموع سعی و تلاش تیم دپارتمان آموزش آریو ارتقاء سطح علمی و عملی دنیای جذاب دندانپزشکی دیجیتال می باشد تا با در اختیار قرار دادن تجربیات چندین و چند ساله در این بخش، گام کوچکی در راستای حرکت و فرهنگ دیجیتالی شدن بر دارد.

فهرست