یکی از جذاب ترین و کاربردی ترین دوره های شرکت آریو برگزاری دوره های طراحی Surgical Guide می باشد که باتوجه به مزایای بالا آن هم برای بیمار و هم پزشکان، به سرعت یادگیری آن رو به پیشرفت است.

در واقع گاید جراحی ایمپلنت، برای تضمین قرارگیری ایمپلنت ها در بهترین فضای موجود استفاده میشود. برای این منظور، تمام مجاورات آناتومیک از جمله عصب، سینوس، ریشه سایر دندانها و کانال ها بررسی میشوند. همچنین پروتز نهایی از ابتدا شبیه سازی میگردد تا بهترین نتیجه حاصل شود. در صورت نیاز به تکنیکهایی از قبیل اسپلیتینگ، GBR، گرفتینگ، اکسپنشن و غیره، با مشورت پزشک معالج، تصمیم درست اتخاذ خواهد شد. همچنین اطلاعات تکمیلی سرجیکال گاید از قبیل تراکم استخوان، قطر و طول فیکسچر برای تایید پزشک معالج، ارسال می شود.

دوره های طراحی گاید در آریو به دو بخش مقدماتی (Basic) و پیشرفته (Advanced) تقسیم می گردد که عناوین آن به شرح زیر می باشد :

دوره Basic :

عناوین دوره مقدماتی شامل :
* شناخت فایل STL
* شناخت فایل CBCT
* معیارهای شناخت و انتخاب بیمار
* آموزش فضای کار نرم افزار
* آموزش لایبرری های موجود و نحوه دانلود آنها
* آموزش Match کردن فایل های STL و CBCT در فضای نرم افزار
* آموزش شناسایی Sinus و Nerve در طراحی
* آموزش طراحی گاید برای تک واحد
* آموزش طراحی گاید برای دو تا سه واحد
* آموزش خروجی و Report گرفتن از نرم افزار Implant Studio
* آموزش تفسیر Report نرم افزار

 

زمان مورد نیاز برای این دوره 8 ساعت می باشد

 

دوره پیشرفته (Advanced) :

دوره طراحی پیشرفته Surgical Guide ویژه کسانی است که دوره مقدماتی را گذرانده و تجربه حداقل 15 طراحی Basic به همراه تجربه خروجی  از جراحی را داشته باشند در غیر اینصورت ورود آنها به این دوره اصلا مناسب و کاربردی نخواهد بود. ضمن اینکه یادگیری در این دوره مستلزم داشتن آموخته های پروتزی کارآموز نیز می باشد که می بایست به آن مسلط باشد.  طراحی گاید در دوره پیشرفته دو تکنیک اصلی را مدنظر قرارداده است:

تکنیک طراحی گاید بر مبنای Tooth support و تکنیک طراحی گاید بر مبنای tissue support که با توجه به شرایط و نوع جراحی طراحی می گردد

سرفصل های دوره طراحی گاید پیشرفته شامل :

*Edentulous free end guide

*Reduction Guide

*Mucous Guide

* Dual Scan Technic

*Splint Guide

*Immediate Loading

زمان مورد نیاز برای این دوره 12 ساعت می باشد
فهرست